Der kan være flere årsager til, at du ikke kan logge ind på din profil.
Først og fremmest skal du prøve at skrive din e-mail og adgangskode helt fra bunden - bogstav for bogstav.
Hvis din computer/telefon automatisk foreslår noget andet, skal du ignorere dette.
Det samme gælder, hvis der allerede står nogle prikker i adgangskodefeltet - slet dem og indtast koden på ny.
Hjælper dette heller ikke, kan du forsøge at slette dine cookies i din browser og dernæst forsøge forfra.
Benytter du Bilbasen app, kan vi anbefale at afinstallere app’en og dernæst geninstallere den på ny.
Hvis du fortsat ikke kan logge ind, kan du forsøge at bestille en nulstilling af din adgangskode ved at trykke "Glemt adgangskode". Oplys den mailadresse som du er oprettet med og klik "Fortsæt".
Du vil modtage en mail i løbet af få minutter, hvori du vil finde et link. Du klikker blot på linket i mailen, og du har nu mulighed for at vælge en ny adgangskode - Dette er en kode, som du selv finder på.
Vælg "Godkend" og luk vinduet.
Virker ingen af disse forslag, er du velkommen til at kontakte Bilbasens kundeservice her.